Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: Dr Frank Bedankt
stem uitslag: Geen stem Stem +00
Dr Frank Bedankt 1 Jaar, 9 Maanden geleden Karma: 6
Eindelijk, het is mij bijna gelukt. Ik ben nu al een tijd bezig met het dieet. Ik was voordat ik dit forum tegenkwam ook al bezig met het dieet. Ik had een aantal andere manieren geprobeerd, maar deze waren niet geschikt voor mijn levensstijl. Ik had het druk ik, en hield geen rekening met wat ik at.

Sinds ik het dr frank dieet gebruik ben ik om precies te zijn: 18,5 kilo afgevallen.

Ik ben bijna op mijn streef gewicht. Ik heb dit bereikt in 3,5 maand tijd. Ik heb naast het dieet ook heel erg intensief gesport. Ik ben vaker naar de sportschool gegaan, dit was in het begin 1 keer per week. Ik heb dit met succes uitgebouwd naar 2 keer en af en toe 3 keer per week naar de spierballen fabriek! Eindelijk kan ik het de spierballen fabriek noemen, omdat ik ze nu ook daadwerkelijk kan zien

Ik ben blij met mijn nieuwe lichaam. Ik voel mij veel fitter. Ik heb ga met een beter gevoel door het leven, omdat ik gewoon zoveel ben kwijt geraakt.

Ik hoop dat jullie dit als een steuntje in jullie rug zien, en niet iets waarmee ik graag zit te pronken.

Ik heb de dagelijkse menu's bijna niet gebruikt, omdat ik daar geen tijd voor had. Ik heb tijdens het afvallen alle recepten uit het boek gebruikt. Op den duur gaat dit wel een klein beetje vervelen, maar hier had ik geen moeite mee. Ik wil gewoon afvallen en of dat nu met gevarieerd voedsel gaat of niet ik wilde de kilo's kwijt.

Ik wil ook dr. frank bedanken voor het samenstellen van deze mooie recepten.

Ik zal zeker vaker terugkomen op het forum om eventueel jullie vragen te beantwoorden.

gr,

Peter
Peter
Sinds 3 week aan het afvallen
Nieuwe Member
Bedankjes gegeven: 5
Bedankjes ontvangen: 5
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Locatie: Amsterdam Verjaardag: 01.10
De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Sinds 3 week aan het afvallen met Dr Frank.

Begin gewicht 115 Kilo

Streef gewicht 90 Kilo

Bedankt
Re: Dr Frank Bedankt 1 Jaar, 9 Maanden geleden Karma: 0
Hoi Peter,
dat je al bijna op je streefgewicht zit...en dat na 3,5 maand super zeg!
ik ben nu aan mijn vijfde dag bezig, en het gaat geweldig, ben al 1,5 kg kwijt ben ik supoer blij mee en ik ben ook erg gemotiveerd, zou het nou dan eindelijk toch lukken!???
Mijn man is ook met mij aan het lijnen en is ook al 1,6 kg kwijt. echt goed toch!

Jij gaat nu opbouwen, is dat een beetje te doen, en waar kan je lezen hoe dat opbouwen werkt?

Groetjes en heel veel succes, volhouden hé, doen wij het ook!
Mariska
Nieuwe Member
Bedankjes gegeven: 0
Bedankjes ontvangen: 1
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.

Bedankt
Ga naar bovenkantPagina: 1
Moderators: admin
bezorg de laatste berichten direct op de desktop